جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ خوشبختی از مازیار فلاحی



(Gm   D7   Gm (2

D               Eb                       F                                      Gm
تو سراپا احساسی، تو خود عطر یاسی اگه تو با من باشی زندگیمو میسازی
D                                Eb                   F                                           Gm
دست تو توی دستم، عشق تو توی قلبم من همیشه عاشقت بودم و بازم هستم
              D    Eb     D7               Gm             Cm
دوست دارم، دوست دارم، دوست دارم و بی قرارم
         D       Eb           Gm                 Cm
خوشبختیمو با تو میخوام، با تو آرومه روزگارم
D                          Eb                                F                                 Gm
تو سراپا آرامش من پر از حرف و خواهش داشتن این احساسو تنها با تو میخوامش
D                         Eb                        F                           Gm
تو شبیه رویامی، تو تموم دنیامی حس خوب بارونی که تو قلبم میمونی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.