جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ لکنت از بنیامین بهادری



Fm                      Cm                                     D#                            C#                                        Fm
اگه یه وقت بغض می کنم ، (گاهی) تبسم می کنم می خوام بگم عاشقتم ، دست و پام و گم می کنم
Fm                 Cm                                       D#                             C#                                   Fm
می خوام بگم جون منی ، آتیش به جونم می گیره می خوام بگم دوست دارم ، اما ززبونم می گیره
Fm    Cm      D#            C#                                                      Fm
م_ من اگه (تو تو) رو دو دوباره نه نه نه نه نه نبینمت .....می می میرم
Cm                        D#      G#                         Fm
وقتی حرفام و می خوردم داشتم از (عشقت) می مردم
#Fm            D#                       C#                D
وقتی لبهام و می دوختم توی آتیشت میسوختم
D#                      A#m                 C#             Fm
وقتی بودم سرد و ساکت داشت دلم می شد هلاکت
D#                A#m                   C#             Fm
فکر میکردم تو تویی جفتم سوختم اما به تو نگفتم
Cm       Fm                            Cm
خواستم از چشمات نیفتم خواستم از چشمات 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.