جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ غربت من از محسن یگانه


Gm               D7                           Gm
غربت من هرچی که هست از با تو بودن بهتره
  D7                  Gm      
آخر خط زندگی این نفس های آخره
 Gm                                       Cm
وقتی دارم با هر نفس از این زمونه سیر می شم
 Gm                                        Cm
وقتی با یه زخم زبون از این و اون دلگیر می شم
Gm          D7                   Gm
این آخر راهه دیگه باید که تنها بمیرم
Cm                          Gm    
تنها تو اوج بی کسی تو غربت آروم بگیرم
Gm                               
باید برم باید برم باید که بی تو بپرم
                              Gm                                         D7    
آخ که چه سنگین می زنه این نفس های آخرم
Gm                      D7                 Gm
سکوت من نشونه رضایتم نیست می دونی
           D7               Gm     
گلایه هامو می تونی از توی چشام بخونی
 Gm                                     Cm
بگو آخه جرمم چیه که باید اینجور بسوزم
         D7                     Cm                 
هیچی نگم داد نزنم لبهامو رو هم بدوزم
Gm                                       Cm
دربه در غزل فروش منم که گیتار می زنم
  D7                                       Gm      
با هر نگاه به عکست انگار خودمو دار می زنم
Gm                        D7                               Gm
نفرین به عشق به عاشقی نفرین به بخت و سرنوشت
                           Gm                 D7    
به اون نگاه که عشقتو تو سرنوشت من نوشت
Gm                     D7                         Gm
نفرین به من نفرین به تو نفرین به عشق من و تو
           D7                  Gm          
به ساده بودن منو به اون دل سیاه تو

آکورد آهنگ کو خوبی کدوم مهر ازمحسن یگانه


G                  DM                        AM

کوخوبی کدوم مهر            ماکه چیزی ندیدم

                                                     AM                                                G

ازاین دنیای شیرین          فقط سختی چشیدیم

                                                    G                  DM                        AM

کدوم بخت کدوم شانس     ماکه شانسی نداریم

                                                 E                                                      G

داریم پشت سر هم          همش هی بد می یاریم

                                                   E                                                 DM

باخون جگرخردیم           و سوختیم و ساختیم

                                                E                                                    DM

به جرم زنده بودن           همه هستی رو باختیم 

                                                    E                                                DM

آخه از تو چه پنهون       دلم دست خودم نیست

                                        E                                                            DM

دیگه این چشواون         چشمی که عاشقش شدم نیست

 

آکورد آهنگ هروقت که بارون میزنه از محسن یگانه


Gm                 Cm                 Gm               Cm                   Gm

گفتم که رفتنت یه روز قاب دلم رو میشکنه گفتی که این بخت تو بود تقدیر تو شکستنه

Gm                Bb                G#                   Bb                   Cm

هروقت که بارون میزنه تو رو کنارم میبینم حس میکنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

Gm                Cm                Gm                    Cm                       Gm

گفتم بمون یه روز میاد غصه هامون تموم میشه گفتی اگه باهم باشیم لحظه هامون حروم میشه

Gm               Bb                 G#                  Bb                  Cm

هروقت که بارون میزنه تو رو کنارم میبینم حس میکنم پیش منی هنوزم عاشق ترینم

Gm            G#                Cm                     Gm

وقتی رفتی همه دنیا رو سرم انگاری خراب شد و دلم شکست

Gm               G#                Cm                    Gm

ساز من زانوی غم بغل گرفت رفت و کز کرد گوشه ی اتاق نشست

Gm                 G#                     Bb                    G#                Bb

از وقتی رفتی هیچکسی همدرد و همرازم نشد هیچکسی حتی یه دفعه هم غصه ی سازم نشد

Gm              G#                Bb                 G#                    Bb 

رفتی ولی بدون هنوز عاشقتم تا پای جون دل بهاریم عاشقه چه تو بهار چه تو خزون


آکورد آهنگ سرنوشت از محسن یگانه


………….Cm………..Gm

خنجر برام بیارین من از تبار دردم
……………Cm………….Gm

عمریه بی طلوعم ،‌ مثل غروبی سردم 

…………Cm……..Gm
آیینه دار غربت با آدما غریبه
Gm……………Cm………..Gm

حوای چشمای من، در حسرت یه سیبه 

…D…Cm7.…………Cm...
تاریکه سرنوشتم فانوسه من شکسته

…Gm……F…………….Cm
عمریه بغضی سنگین راه گلوم و بسته

D……Cm7…………………Cm..
از شب به شب رسیدم از کوچه ها به بن بست

Gm…………F……………Cm
آی آدمای سر خوش ، جایی برای من هست؟

Gm…………F………………………….
                                      جایی برای من هست ؟
Gm………D…….......Cm

شبگرد قصه عشق تنها و بی پناهم
Gm……Cm……D…………Cm

اشکم رو گونه ها تو، من سردی یه آهم                                      

 
خنجر برام بیارین ....

آکورد آهنگ نفرین از محسن یگانه


Am.................E7..........................E...........Em.................Bb.................................F                  

خدا کنه که حسرت خوشی به قلبت بمونه     یه بی وفا مثل خودت ریشه هات رو بخوشکونه

Am..............E7...........................E............ Em.............Bb.......................F                              

یکی باشه که هر نفس آتیش به جونت بزنه   بهت خیانت بکنه زخم زبونت بزنه

Em..B.........Am...................................E).......Em..................F...........................Em (                       

 کاشکی اونم بدونه که خوبی بهت نیومده       اینهمه خوبی آخرش چی به سر من اومده

Em............Bb...............F................Em..................B............Am.............................E

پشت سرت هر جا بری نفرین من به راهته به اون چشمه دربه درت به اون دل سیاهته 

 Am.................E7..........................E...............Em.................Bb.................................F

همین قدرم که خواستمت از سرتم زیادیه   فکر نکنی تو قلب من یه لحظه از تویادیه                     

 Am.................E7..........................E...............Em.................Bb.................................F

خیال نکن به یادتم بدون که مردی تو دلم     خودت میدونی جای عشق نفرت رو کاشتی تو دلم   

(Em............Bb...............F................Em..................B............Am.............................E)

واسه همیشه از دلم دیگه میذارمت کنار              تموم بی وفاییات از تو بمونه یادگار

Em............Bb...............F................Em..................B............Am.............................E

حالا که میری یه نظر پشت سرت رو هم ببین ببین که تنها نمیشم تنها تو باختی نازنین                 

 Am.................E7..........................E...............Em.................Bb.................................F

الاهی هر کی که رسید پا روی قلبت بزاره هر چی که با من میکنی یه روز به روزت بیاره  

 Am.................E7..........................E...............Em.................Bb.................................F

آهای رفیق نیمه راه آی تو که تنهایی میری          فقط یه نفرین میکنم تو اوج غربت بمیری     


آکورد آهنگ خیال از محسن یگانه

Gm                         Cm                              Gm                                 Cm

خیال کردم یه عمر با من می مونه                           گمون کردن واسم یه همزبونه

Gm                    Fm                               Gm                               Fm

نگفته بود پی یه عشق دیگست                            تا تحقیر بشمو دل بسوزونم

Gm                   Cm                                  Gm                           Cm

نگفت به فکر فرصتی دوبارست                              برای دل بریدن فکر چارست

Gm      Bb            Ab                                            Bb                     Fm

نگفت به فکر تحقیر نگاها                                     شکستنه غروری پاره پارست

Gm                         Cm                                           Gm                  Cm

حالا به مرگ من راضی نمی شه                          می خواد جون بکنم واسش همیشه

Gm      Ab             Bb                                Ab                              Bb

به اون ظالم بگید نفرین این دل                            تا زنده ام به راه زندگیشه

Ab                    Gm                                Cm                          Gm

آکورد آهتگ نشکن دلمو از محسن یگانه


#A                                                                 Fm

سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگینو خستم     یادت نمی یاد اون همه قولو قرارایی که با بستم

Bm         Fm#                                      G              A               G

با این همه ظلم تو ببین باز چه جوری پای این همه قولو قرار من نشستم

Bm

نشکن دلمو به خدا آهم می گیره دامنتو عاقبت یه روز

A

نگو بی خبری نگو نمی دونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

Fm#               A                           G                       A                            G

نگو بی خبری نگو نمی دونی وقتی که نیستی گریه شده کاره این دل عاشق شبو روز

Bm

دیونه نکن دلمو آهم می گیره دامنتو عاقبت یه روز

G                          A

نگو بی خبری نگو نمی دونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

Fm#                G                           A                        G                        Am

نگو بی خبری نگو نمی دونی وقتی که نیستی گریه شده کاره این دل عاشق شبو روز

آکورد آهنگ اسکله از محسن یگانه


E7    E                 Am                                             Dm   Am          Dm    Am

اسکله ناز چشات حریم امن قایقم                   تو ساعت یه ربع به عشق عقربه دقایقم

Em                      G         Am      Dm                        Am            Dm   Am        Dm

گرمی دستای تورو به صدتا دنیا نمی دم           هروقت که یارم تو بودی بی کسی یو نفهمیدم

E7         E                       Am                          Dm            Am    Dm          Am

تو بند دل سلول عشق حبس نگاتو می کشم    ولی بازم رو میله هاش عکس چشاتو می کشم

Em        G        Am                                  Dm    Am     Dm           Am

آی قصه بی سرو ته شعر بدون قافیه                 برای مرگ این صدا نبودن تو کافیه