جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ قلبم از آرمین 2afm


Am           F                   Dm             Am                   C

  اخ اگه میشد مال من باشی دوباره آخ اگه میشد تو شبام باشی ستاره

Am          F                  Dm                Am                      C

  میذاشتمت رو چشام شاپریه قصه هام آخ اگه میشد بیای به من بگی اره

Am           F               Dm                      Am                        C

  ارزومه که خوشبخت بشی با عشق جدیدیت پیوندت مبارک شدی با من غریبه

Am                  F                         Dm           Am                                 C

  دیگه نگران این نباش که دل بی تو میمیره دعام پشت سرت هست ولی دل بی تو میگیره

F                   Dm                     Am                    C

  قلبم میگیره بی تو گریه ام میگیره بی تو سردن دستای من هردم

F                                Dm

  غمهای من بیشترمیشه بی تو عشق من 

C                   G

  آخ اگه میشد بشی مال من

E                        Dm                          Am

  میذاشتمت رو چشام عشقم آخ اگه میشد بشی مال من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.