جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ دوست دارم از مازیار فلاحی


A    F#m     D     A  G   G    F#m    Bm

دوست دارم لبالب میسوزه عشق ام از تب

Bm     A           Em        A    G                    F#m

پر میشم از اسم تـــــــــــــــــــــــو هر ثانیه هرشب

A     F#m     D A  G  G     F#m    Bm

دوست دارم تا فردا دوست دارم تا دریا

Bm      A            Em     A    G              F#m

شاید ببینمت بااااااااااااااااااااااز تو وقت خواب و رویا

Bm                                    Em

ساعتی از دقایق دقیقه های عاشق

A                                D    Bm

 دوست دارم تو بارون تموم این دقایق

Bm                                      Em

سبد سبد ستاره رو دوش شب سواره

Bm   A            G         A       Bm

اگه فردا نباشه دوست دارم ... دوباره


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.