جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ دوست دارم از بابک جهانبخش



Em                     Am                     Bm                                       Em                    
خیلی وقته دلم میخواد بگم دوست دارم بگم دوست دارم ، بگم دوست دارم
Em                  Am                       Bm                                   Em                                       
از تو چشمای من بخون که من تو رو دارم فقط تو رو دارم بی تو کم میارم
C                                         D                                      
نبینم غم اشکو تو چشمات نبینم داره میلرزه دستات
Bm                                   Am                                            
نبینم ترسو توی نفسهات  ببین دوست دارم
C                                                D                                         
منم مثل تو با خودم تنهام  منم خسته از تموم دنیام
Em          C     Em               C                                             Am                               
منم سخت میگذره همه شبهام ببین دوست دارم ببین دوست دارم
Am              E        D          Bm       C          D           G                   Em                       
دوست دارم وقتی که چشماتو میبندی  با من به دردای این دنیا میخندی
Em          C    Bm               Am          Bm                       C                          
آروم میشم بگی از غمهات دل کندی  بیا به هم بگیم دوست دارم
Am                E          D          Bm       C       D             G                Em                         
دوست دارم من اون چشمای قشنگتو  دارم واست میخونم این آهنگتو
Em           C     Bm  Am        Bm                          C                                
هرچی میخوای بگو از دل تنگتو  بیا به هم بگیم دوست دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.