جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ من از محسن یگانه


C            Gm                  Bb                        Dm        

من تو نبودت جز اشک و حسرت جز گریه کردن کاری ندارم 
            Dm           Am                C                   Am
بی تو نمیشه بی تو نمیخوام حتی یه روزم دوم بیارم 
             C               Gm               Bb           Dm   
بی تو چجوری با خاطراتت روزا و شبها رو بگذرونم 
              Dm            Am          C                  Am
خاطره هامون از خاطرت رفت اما هنوزم دلتنگشونم 
Dm                 Gm            C     Bb            Dm
من بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده 
Dm          Gm              C    Bb                Dm
تو دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده 
                C                 Gm                    Bb                 Dm 
میترسم از این فکری که پرشد از این سکوت و تنهایی و درد 
                      Dm                   Am                 C                   Am 
کاش بعد یک عمر عادت به این درد این زخم کهنه سر وا نمی کرد 
             C                 Gm                 Bb              Dm 
این کوله بار تنهایی ها که سنگینی کرده باز روی شونم 
         Dm                       Am                  C                 Am
باز با خیالت تاوقتی زندم رو دوش خستم هی می کشونم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.