جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ یه دل شکوندم از علی عبدالمالکی



D                           Em                               Bm

یه روزی یه جایی یه دل شکوندم یکی عاشقم شد به پاش نموندم

D                              C                               Bm

چه آسون چه راحت ازش گذشتم دلم رو به قلبی دیگه سپردم
 
D                          Em                           Bm

پریشون و گریون و دل شکسته هنوزم به هیشکی دلی نبسته

Bm                                  C                                    D

چقدر میگفت دوباره دوباره برگرد چه روزها که بی من تنهایی سر کرد

D                       Em                        Bm

اما حالا که دارم فکر می کنم می بینم انگار

Em                                         Bm

اونی که باخته بازی رو فقط من بودم اینبار

D                                                   Em

حتی یه بار نشد که بعد از اون عشق رو ببینم

Bm                  C                    D

از شدت عشق از روی لبی بوسه بچینم

Bm               C D              C

پشیمـــــونم پشیمــــــونم



Bm               C D              C

من دیگه بی تـــو نه نمی تونـــم

Bm             D  D          Em

نمیــخونـــــــم نمیــخونـــــــم

Bm               C D              C
من دیگه جز برای تو نمیــخونـــــــم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.