جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ بگذر ز من ای آشنا از عارف


E             F            G            F         Am       E           F             G            F       Am        

بگذر ز من ای آشنا چون از تو من دیگر گذشتم ... دیگر تو هم بیگانه شو چون دیگران با سرگذشتم

E    Dm      F       G    C                 Am                F            Am                       

میخواهم عشقت در دل بمیرد ... میخواهم تا دیگر در سر یادت پایان گیرد

E           F              G           F       Am                                        

بگذر ز من ای آشنا چون از تو من دیگر گذشتم

E Dm  E Dm           F           C           G    Dm            Am                           

هر عشقی میمیرد خاموشی میگیرد ... عشق تو نمیمیرد  ها ها

E Dm   E Dm         F            C      G       Dm     Am                                

باور کن بعد از تو دیگری در قلبم ... جایت را نمیگیرد  ها ها


بگذر ز من ای آشنا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.