جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ خودت خواستی از احسان خواجه امیری


A           D                             A
خودت خواستی که من مجبور باشم

   A                         Bm
برم جایی که از تو دور باشم

A           D            A
تو پای منو از قلبت بریدی

   A                                  Bm
خودت خواستی که من اینجور باشم

E                                         F#m
خودت خواستی که احساسم بشه سرد

        A            D               Bm
خودت خواستی نمیشه کاریم کرد

E                                  F#m
می دیدم دارم از چشمات میفتم

   F#m             E     Bm
مدارا کردم و چیزی نگفتم

D                         A
برام بودن تو بازی نبود و

E                 D
به این بازی دلم راضی نبود و

A             Bm              D
از اول آخرش رو می دونستم

F#m         E                D
تو تونستی ولی من نتونستم

E                        F#m
برات بودن من کافی نبود و

A                     E                        E
حقیقت این که می بافی نبود و

        Bm                     A
دارم دق می کنم از درد دوریت

F#m         D                    E
میخوام مثل تو شم اما چه جوری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.