جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ دریاچه نور از عارف


Bm            Edim  F#                        Em              B7                        Bm                 

خاطرات آید که آن شب از جنگلها گذشتیم ... بر تن سرد درختان یادگاری مینوشتیم

Bm     Edim            F#                            Em                 B7                   Bm              

با من اندوه جدایی نمیدانی چه ها کرد ... نفرین به دست سرنوشت تو را از من جدا کرد

Em                     A                        F#m                    G - A - Bm                  Bm            

بی تو بر روی لبانم               بوسه پژمرده گشته ... بی تو از این زندگانی قلبم آزرده گشته

F#7   F#sus4     C Em                   B7     F#m                G                         Bm           

بی تو ای دنیای شادی دلم دریای درد است ... چون کبوترهای غمگین نگاهم با تو سرد است

F#7 F#sus4           C  Em                 B7   F#m                  G                       Bm           

ای دلت دریاچه ی نور گر دلم را شکستی ... خاطراتم را به یاد آر    بی من هر جا نشستی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.