جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ سلطان قلبها از عارف


E  Fdim   E           Esus                Am                   Dm          A                       Am                

یه دل میگه برم برم ... یه دلم میگه نرم نرم ... طاقت نداره دلم دلم ... بی تو چه کنم

Am        E                   Am                       Dm         A                Am                            

پیش عشق ای زیبا زیبا ... خیلی کوچیکه دنیا دنیا ... با یاد توام هر جا هرجا ... ترکت نکنم

C       G                                Dm      A                                

سلطان قلبم تو هستی تو هستی ... دروازه های دلم را شکستی

Am  E7  E                                        Dm      F                                    

پیمان یاری به قلبم تو بستی ... با من پیوستــــــــــــــی

C    G                          Dm       A                                     

اکنون اگر از تو دورم به هرجا ... بر یار دیگر نبندم دلم را

Am    E                 Dm        F                                                   

سرشارم از آرزو و تمنا ... ای یار زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.