جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ بذار دستاتو بگیرم از گروه سون

B..........................................E

اگه از من گریزونی ، از عاشقی پشیمونی

B.......................................#Fm.

داری اشکامو می بینی ، از تو چشمام نمی خونی

 B............A........B.....#Cm.....B.....#Cm

قدر تو رو می دونستم ، تو رو خواستم ، نتونستم

 Gm#........A..............#Fm

از تو شکایتی ندارم ، تو رو دنیام می دونستم

 Gm# .....A......B....Fm#........A..Gm#......#Cm

فرصتی بده به دستام ، بذار دستاتو بگیرم ، عاشقونه

Cm#..........Fm.......Gm#.........A..Gm#.. A...........B

نگو ما با هم غریبیم ، به من احساسی نداری ، بی بهونه

Gm#..................................A
دیگه دل خوشی ندارم ، دیگه طاقت نمیارم

Cm#......B.................A......B....#Cm 

ای تموم زندگیم ، هستی من ، دار و ندارم

 B.......................................#Cm

وقتی اسمت رو لبامه ، نفسام آروم می گیره

 Cm#...........B...............A..........B....#Cm

بی تو حرف تازه ای نیست ، بی تو من ، دلم می گیره

 Gm# .....A......B....Fm#........A..Gm#......#Cm

فرصتی بده به دستام ، بذار دستاتو بگیرم ، عاشقونه

Cm#..........Fm.......Gm#.........A..Gm#.. A...........B

نگو ما با هم غریبیم ، به من احساسی نداری ، بی بهونه

Gm#.........................................#Cm

عشق من چیزی بگو ، نذار که زود تموم بشه

 Gm#...................B.....................A

نذار احساسی که دارم بدونه تو حروم بشه

 Gm#.................................#Cm

کمی نوازشم بکن ، عشق منو ازم نگیر

 Gm#...................B.....................A

نذار حس تو رو خواستن این طوری ناتموم بشه

 

 Gm# .....A......B....Fm#........A..Gm#......#Cm

فرصتی بده به دستام ، بذار دستاتو بگیرم ، عاشقونه

Cm#..........Fm.......Gm#.........A..Gm#.. A...........B

نگو ما با هم غریبیم ، به من احساسی نداری ، بی بهونه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.