جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ فریب از شهرام شکوهی


C#          D  E           D                   F#m                                  C#                   

این حق من نبود شکستی عهدتو ... گفتی نمیبری کجا بردی دلو کجا بردی دلو

C#         D   E          D                     F#m                             C#                     

ساکت شدم ولی رضایتی نبود ... دردو غمم زیاد شکایتی نبود شکایتی نبود

C#                    D            A     E       F#m       C#                   D          A      E      F#m     

من مبتلا به تو ، تو در فکر فریب این حق من نبود ... میترسم از فریب از سایه ی غریب این حق من نبود

C#           D Bm                   F#m             E   C#            D                         

من که به پای تو نشسته ام ولی ... شکستی قلبمو گفتی مسافری

C#        D  Bm                F#m             E  C#             D                           

این حق من نبود تو این شهر غریب ... اسیر تو بشم با نیرنگو فریب

C#                    D            A     E       F#m       C#                   D          A      E      F#m     

من مبتلا به تو ، تو در فکر فریب این حق من نبود ... میترسم از فریب از سایه ی غریب این حق من نبود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.