جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ دوست دارم از گروه سون

D            C             Em D      C      Em

دارم از تو دور میشم داره تنها میشه قلبم
Em  C     D               Bm                 D
میدونم نبودن تو جونمو میگیره کم کم

Em   D  C

D        C                 Em D  C          Em
چیزی از تنم نموده بعد دل شکستن تو
Em  C     D         Bm                       D
یه اتاق ساکت و سرد منو فکر رفتن تو..2..
D                   C                            Em
دوست دارم دوست دارم هنوز عشق منی
D                      Bm
میدونم منو از یاد میبری
      C                           G      
بهونه ی نفس کشیدنم توئی
Em        D              Am         C
دوست دارم تو قلب من فقط توئی
D      C                      Em  D C      Em
دارم از یاد تو میرم بی تو هر لحظه میمیرم
C        G                     Am                 D
ته زندیگیم همینجاست بدون اینو که میمیرم
Em      C            Am                        C
میگم عاشق تو هستم بیتو آروم نمیگیرم...2...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.