جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد من و تو از شهرام شکوهی



Bm            C      D               Em
از دست تو دلگیرم آرامش نمیگیرم
Bm            C               D            Em
 با یاد تو هر شب من با خودم درگیرم
Bm                        C     D                              Em
خواستم پا بندت نشم اما افسوس خیلی دیر جنبیدم
Bm                      C      D                                 Em
تو خوب فهمیدی که دل باختم من از نگاهت اینو فهمیدم
D                   Bm                      C                  Em
دلبری از تو، دلبستگی از من عاشقی از تو، وابستگی از من
Em D C     D                                   Bm                   C                  Em
دلبری از تو، دلبستگی از من عاشقی از تو، وابستگی از من  م    ن
Bm                            C   D                            Em
عجیبه که یکی شبیه من به یک نگاه ساده دل داده
Bm                          C        D                                Em
با اون همه غرور و خودخواهی حالا به دست و پات افتاده
Bm                               C     D                         Em
وقتشه باور کنی حرفامُو من امتحان عشقو پس دادم
Bm                  C               D                            Em
هر جوری میخوای امتحانم کن تا آخرش پای تو وایسادم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.