جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد تاوان (جون پناه) از احسان خواجه امیری


D                 C               Em          D      C   Em                                 
منو جون پناه خودت کن برو بذار پای این آرزوم واستم
      Em                    Bm                      Em                        Am                                
به هرکی بهم گفت ازت رد شده  قسم میخورم من خودم خواستم
D                     C             Em               D      C   Em                             
منو جون پناه خودت کن برو من از زخم هایی که خوردم پرم
Em              Bm                  Em                   Am                                       
تو باید از این پله بالا بری تو بالا نری من زمین میخورم
C                     Am           D                              Em                                     
درست لحظه ای که تو باید بری اسیر یه احساس مبهم شدیم
Em                     D               Bm                       Em                                    
ببین بعد یک عمر پرپر زدن چه جای بدی عاشق هم شدیم
C                         Am         D                           Em                                
برای تو مردن شده آرزوم  یه حقی که من دارم از زندگیم
Em                        D          Bm                           Em                                      
نگاه کن تو این برزخِ لعنتی چه مرگی طلب کارم از زندگیم
C                           D             Bm                          Em                                     
به هرجا رسیدم به عشقِ تو بودکنار تو هرچی بگی داشتم
       Bm                 C                           Em           Am                                     
ببین پای تاوان عشقم به تو عجب حسرتی تو دلم کاشتم
      C                          D         Bm                Em                                        
اگه فکر احساسمونی برو اگه عاشقِ هردومونی برو
         Em   Bm         C             Em                    Am                                         
تو این نقطه از زندگی مرگ هم  نمیتونه از من بگیره تو رو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.