جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد تموم قلب من از احسان خواجه امیری



Bb                     Dm
تو با تمام قلب من نیومده یکی شدی
Am                             C
به قصد کشتن اومدی تمام زندگی شدی
Gm                           Bb
بیا به فلب عاشقم بهونه ی جنون بده
Am                                C
اگه مثل من عاشقی تو هم به من نشون بده
Bb                         Dm
من که بریدم از همه به اعتماد بودنت
  Am                             C
دیگه باید چیکار کنم واسه بدست آوردنت
Gm                           Bb
از لحظه ای که دیدمت بیرون نمیرم از خودم
Am                                C
دیگه قراره چی بشه بفهمی عاشقت شدم
Gm         F       Bb C        Am       Bb   C Dm
درد منو کی میفهمی عاشقتم چون بی رحمی
Gm     Am       Bb  C      Am       Bb  C    Dm
دوری ازم تا رویا شی عاشقتم هر چی باشی
C                         Dm
اگه به هم نمیرسیم تو با تمام من برو
A      Gm                            Bb
همین برای من بسه که آرزو کنم تورو
C                           Dm
بمون که فکر میکنی پر میشم از یکی شدن
A                     Gm                           Bb
همین برای من بسه که فکر میکنی به من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.