جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ کجایی از احسان خواجه امیری


E        A    Abm         E
باز یه بغضی گلومو گرفته
E      A    Abm            E
باز همون حس درد جدایی
E       A         E         A      E
من امروز کجامو تو امروز کجایی
E          A    Abm         E
حال تو بدتر از حال من نیست
E             A    Abm             E
پشت این گریه خالی شدن نیست
E           A               E    A       E
همه درد دنیا یه شب درد من نیست
Dbm       Gbm            Dbm    Gbm      E
تو از   قبله ی من           گرفتی خدا رو
E        A                  E      Gbm
کجایی ببینی یه شب حال ما رو
       Dbm   Gbm      Dbm       Gbm
فقط حال من نیست که غرق عذابه
B     A              E         Gbm
ببین حال مردم مثل من خرابه
E
کجایی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.