جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ راهرو از لهراسبی


(Fm)از این راهرو (Eb)یک نفر (Cm)رد شده که عطرش(Eb)همونه (Db)که تو میزنی

 

(Fm)برای به (Eb)زانو در (Cm)آوردنم Cm))تو از مرگ (Db)حتی (Fm)جلو میزنی

 

(Fm)از این راهرو (Eb)یک نفر (Cm)رد شده (Cm)مثل وقت هایی (Eb)که تو(Db) ناراحتی(Bbm)

 

(Fm)نفس میکشم(Eb) با(Db) تمام (Cm)وجود (Cm)عجب (Bmb)عطر (Db)خوبی (Cm)زده (Fm)لعنتی ی ی ی

 

(Fm)یه جوری دلم (Db)تنگ میشه(Eb) برات (Cm)محال(Eb) بتونی (Db)تصور کنی

 

(Bbm)گمونم نمی(Db)تونی (Eb)حتی خودت (Cm)جای خالیتو (Db)تو دلم(Fm) پر کنی

 

(Fm)صدات میکنم(( Bbm تا همه (Eb)بشنون جواب صدام (Db)غیر پژ(Eb)واک(Fm) نیست

 

Fm))من اونقدر شکس(Eb)تم حس (Cm)میکنم که هیچ (Db)ارتفا(Eb)عی خطر(Fm)ناک نیست

 

یه جوری دلم...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.