جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ راه شمالی از لهراسبی


(Fm)الان ای کاش نز(Bmb)دیک تو بو(Fm)دم تو این راه(F7)مه آ(Ebm)لود شما(Bmb)لی

 

(Fm)با این آهنگ دا(F7)رم (Ebm)دیوونه(Bmb)میشم پر ازDb))بغضم فقط(Ebm)جای تو(Fm)خالی

 

(Fm)ما باهم تا حال(Bmb)اااا دریا نر(Fm)فتیم از F7))اون خونه از(Bmb)این دنیای خود(Fm)خواه

 

 (Fm)تورو شاید یه(Bmb)روزی قصد(Fm)کردم به(Db)اندازه (Ebm)یک سفر کو(Fm)تاه

 

(Fm)می خوام (Ebm)تو آینه ها بهتر ازاین(Fm)شم (Fm)نگاه من نواEbm))زشم بلد(Bmb)نیست

 

به (Fm)خاطر تو(Ebm)التماس(Bmb)کردم با(Fm)لب هایی که خوا(Bmb)هشم بلد(Fm)نیست

 

(Fm)می خوام محکم(Ebm)بگم دارمت این(Fm)بار توکه (Ebm)باعث دل تنگیم می(Bmb)شی

 

(Fm)بلایی به سر(Ebm)خودم(Bmb)میارم که(Fm)تو(F7)چشمای من(Bmb)تسلیم می(Fm)شی

 

(Fm)تو مغروری نمی(Bmb)زاری بفه(Fm)مم که احساست(F7)به من(Ebm)تغییر(Bmb)کرده

 

(Fm)دلت از آخرین(Ebm)باری که(Bmb)دیدم توی(Db)آغوش(Ebm)سردم گیر کر(Fm)ده

 

(Fm)چه خوب پیره(Bbm)ن منو بپو(Fm)شی(Bmb)بهم تکیهِ(Db)کنی (Ebm)تا خسته می(Fm)شی

 

(Fm)تا بارون بندمیاد (Bbm)بمونی(Fm)پیشم (Bmb)تو اینجوری(Db)به من(Ebm)وابسته می(Fm)شی

 

میخوام تو آینه ها......

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.