جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ تصمیم از علی لهراسبی

آهنگ سازوتنظیم ازشادمهر!

Bb         Am             Gm                   Bb                   Am      C            Am                             Dm                          
از این تصمیم بیهوده......... چه چیزی قسمتم بوده  نگو با من از این خواستن که حسرت همدمم بوده
Am          Bb         Am                 Dm C Bb         Bb         C             Am                          F               
چه فهمیدی از این گریه چی خوندی از نگاه من ............نبودی تو پناه من نبودی تکیه گاه من
Bb         Am             Gm          Bb      Am             C      Am                             Dm                          
تو این تصمیم بیهوده.........نشو تکرار دلشوره  اگه حتی نگاه تو منو میخوادو مجبوره
Am               Bb         Am                          Dm C  Bb      Bb               C         Am                       F               
فراموشم شده روزی که بودم به تو وابسته ............  توی حرفام غم دنیاست چقدر دلگیرمو خسته
Am             F     Gm  Am  Bb   Bb                                Am              Bb Am                             Dm             
تو خواهش میکنی امـــــا نمیتونم که برگردم  من از دست رفتمو انگـــــــــــــــــــار نمیبینی پر از دردم
Am        F         Gm  Am  Bb       Bb                    Am              Bb    Am                           Dm             
کجای گریه های مــــن...  رسیدی تو به داد من نبودی تو برای مــــــــــــــــــــن نبودی تو به یاد من
Am         Bb          Am        Dm                                                 
نبودی تو پناه من نبودی تکیه گاه من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.