جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ خیالی نیست از شادمهر عقیلی

C-Am        Am -G             F                                          Am -G           F                  Am          

رفتیو نوشتی که از دوری من ملالی نیست..رفتی با یکی دیگه دوست شدی هیچ خیالی نیست

F                        G      Dm       Em                F         G        C               

یه روزم نوبتِ من میشه واست نامه بدم،ببینی با یکی دیگم ... جاتم اصلا خالی نیست

Am   -    G             G       Em                      G  -   F                                Am             

عروسکی بودم برات که تو بهم نفس دادی ... دلم رو یه روز خریدی فرداش آوردی پس دادی

Am - G            G       Em                         G - F                                                     

بگو برات من چی بودم عروسکِ مغازه ای ... کهنه شدم رفتی حالا دنبال عشقِ تازه ای

Am-G             F                                             Am -G           F           Am                

رفتیو نوشتی که از دوری من ملالی نیست ... رفتی با یکی دیگه دوست شدی هیچ خیالی نیست

Am-Dm        Em                 F                     G          F      Em                F         G        C  

یه روزم نوبتِ من میشه واست نامه بدم،ببینی با یکی دیگم..جاتم اصلا خالی نیست،جاتم اصلا خالی نیست

[Am  -  Em  -  Dm  -  Am]

[C  -  Dm  -  F - G - Am]

Am  - G            G                Am - G         Am                                      

دیگه پشتِ دستمو داغ میکنم ... که تا زندم عاشقِ هیشکی نشم

Am  - G         G                   Am -G                     Am                              

عاشقِ هر کی بشم خیالی نیست ... لااقل اسیرِ تو یکی نشم


عروسکی بودم برات ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.