جدیدترین های موزیک!
جدیدترین های موزیک!

جدیدترین های موزیک!

آکورد آهنگ ژینا از شادمهر عقیلی


[Bbm  -  Fm - Ab] 10

[Gb  -  Bbm  -  Gb  - Ab - Fm] 2  -  Bbm

F                                         Ab           Gb                                    Bbm                

بی تو تنهای تنها سکوتی بر لبانم گشته شیدا ... بدون تو هیچ هستم ندارم من امیدی به فردا آ آ آ

F                                                   Ab          Gb                                    Bbm            

شبم تاریکو سرده دلم بی تو به غمها رو کرده ... برای عاشقی چون من سکوتی این چنین آوازِ مرگه آ آ آ

F -Ebm                  Gb    Ab                         Gb                                 

عشق من بیا برگرد دوباره ... که چشمام هنوز در انتظاره

Bbm  F7  F          Ebm         Gb           Ab              Gb                                          

برای دیدنِ تو دلم چه شوقی داره ... تو شبهام تویی تنها ستاره

Fm                  Bbm                       Fm              Bbm                          

(ژینا گلِ من ، گلِ خوشگل من ... به عشقت اسیرم ، بی تو من میمیرم) 2

F      Ebm         Gb                        Ab                    Gb                           

با تو پروانه میشم ، با تو افسانه میشم ... اگه باشی کنارم ، به شکوهِ بهارم

[Bbm  -  Fm - Ab] 8

[Gb  -  Bbm  -  Gb  - Ab - Fm] 2  -  Bbm


بی تو تنهای تنها ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.